Zet de stap naar minder faalkosten en meer rendement

Waarom is het zo lastig om met je chauffeurs te werken aan verbeteringen? Wat moet je doen om bijvoorbeeld gezamenlijk de kosten naar beneden te brengen? Hoe kom je aan de juiste mensen en zorg je dat de beste bij je blijven?

Waarom is dit zo belangrijk? Veranderende marktomstandigheden, een tekort aan goed gekwalificeerde chauffeurs, een groeiende vergrijzing en versnelde technologische ontwikkelingen zijn continu bedreigingen voor bedrijven. Er wordt steeds meer gevraagd van medewerkers en hun aanpassingsvermogen is cruciaal.

Dit vraagt een manier van werken waar iedereen een hoge mate van verantwoordelijkheid neemt. We zien dat veel bedrijven hier het belang van inzien maar moeite hebben met het creëren van de noodzakelijke randvoorwaarden. Mensen moeten letterlijk worden AAN gezet. Laagdrempelig en op een niveau dat aansluit bij de medewerker. Als het ware met een soort individuele coach die iedereen op een unieke en bovenal persoonlijke manier ondersteund. Maar dan zonder arbeidstijdverlies.

Dit alles komt tezamen in SYNERGY. SYNERGY is een programma dat organisaties helpt op een natuurlijke en ongedwongen manier te groeien naar een organisatie met minimale faalkosten en optimaal inzetbare medewerkers. Het maakt dat je medewerkers letterlijk AAN gaan en mede verantwoordelijkheid nemen voor de kwaliteit van hun presteren.

Stel je eens voor dat al je mensen uit zichzelf meewerken aan het verlagen van incidenten en verzuim, aan het verhogen van hun productiviteit en motivatie? En dat zij bovendien steeds vaker uit zichzelf gaan meebewegen bij noodzakelijke veranderingen. En het wordt nog mooier, wanneer alle medewerkers langzaam meer betrokken en gedreven raken worden zij steeds trotser om bij jou als werkgever te werken. En dit maakt dat je aantrekkelijker wordt voor nieuw personeel en dat de beste mensen blijven!

Onderzoek het zelf, start met SYNERGY. Verhoog direct arbeidsproductiviteit, verlaag verzuim en incidenten en verhoog vanaf nu ieder jaar het rendement.