Van chauffeur naar ambassadeur

Vanaf € 149 Aanmelden mogelijk vanaf 1 persoon

In deze training krijgen uw medewerkers inzicht in het belang van klantgericht werken. Zij leren om te gaan en te communiceren met verschillende type klanten. Zij gaan nog beter begrijpen dat hun gedrag en communicatie van invloed zijn op het imago van de onderneming.

Locatie: Rosmalen of Rotterdam
Duur: 1 dag
Waarde nascholing: 7 theorie-uren

Klik hier om te boeken

Deze training leent zich uitstekend voor een maatwerk training. Heeft u meerdere chauffeurs en wilt u de training toespitsen op specifieke situaties binnen uw organisatie? Neemt u dan contact op met onze maatwerk specialisten.

Trainingsprogramma

  • Belang van het klantgericht werken
  • Het communicatieproces
  • Klantengroepen (in- en externe klanten, verwachtingen)
  • Werken in teamverband
  • Representativiteit en beroepshouding
  • Mondelinge communicatie
  • Luistervaardigheden
  • Spiegelen van eigen gedrag
  • Klantgerichtheid en service
  • Klachtenafhandeling
  • Omgaan met stresssituaties, professionaliteit onder tijdsdruk
  • Persoonlijk verbeterplan

Resultaat

De chauffeur vergroot de communicatie vaardigheden

Aanmelden: mogelijk vanaf 1 persoon
Locatie: Rosmalen of Rotterdam
Duur: 1 dag
Waarde nascholing: 7 theorie-uren
Tarief: exclusief 21% BTW en kosten registratie nascholing (à € 17.40 per persoon, per dag)